Aydındere Haber Giresun Haber Karadeniz Haber

Büyüt
Küçült
Vali Şahin Çalışmaları
Vali Dursun Ali Şahin bu sabah Flash FM'de Şemina Şenyurt'un konuğu oldu.

Vali Şahin Flash Fm'de

Vali Dursun Ali Şahin bu sabah Flash FM'de Şemina Şenyurt’un konuğu oldu.   Hafta içi her gün saat 10:00-13:00 arasında Flash FM’de canlı olarak yayınlanan “Tatlı Büyücü Semina” programının bu sabahki yaklaşık 1 saatlik kısmına konuk olan Vali Şahin, Şenyurt’un sorularını  içtenlikle yanıtladı.   "Giresun’u marka haline getiren Sayın Valim hoş geldiniz” diyerek sözlerine başlayan Şenyurt, Giresun’da ilk kez bir radyoda Valiyi konuk ederek bir ilke imza atmanın gururunu yaşadığını söyledi.   34 Yıllık meslek hayatında 2 defa radyo programına katıldığını belirten Vali Şahin, Giresun’da ilk kez bir radyo programına konuk olduğunu belirtti.   İlk olarak anıları eşliğinde göreve ilk başlayışını anlatan Vali Şahin, “Giresun’a hizmet yapmak için koşturuyoruz ve bunu da zevkle yapıyorum” dedi.Vali Şahin şu konularda açıklamalarda bulundu:   KALE :   Kale’nin görünür yüzünü çıkardık. Kalenin etrafındaki çarpık yerleşme ve çirkin görüntüyü kaldırmak için  Kaleyle ilgili çalışmamız var. Burada 300 küsur bina var. Belediye ile birlikte kentsel dönüşümle ilgili bir çalışma yapalım dedik. TOKİ den cevap bekliyoruz. Burada yaşayan insanları evinden etmeden bu çalışmaları yapmak istiyoruz. Kale devletin, vatandaşın. Belediye ya da valilik fark etmez. Önemli olan kaleye işlerlik kazandırmak. Şuanda 28 kişi kalenin temizliğiyle uğraşıyor. Önceden böyle miydi. Kale Giresun’u son derece tanıtacak, ivme kazandıracak bir hale getirmemiz lazım. Teleferikle ilgili dosyamızı Anıtlar Kuruluna  gönderdik, inşallah bir cevap gelecek. Ayrıca buradan görünen çirkin binaların en azından buralar düzenlenene kadar boyanmasını sağlayacağız.   ADA:   Önümüzdeki sene bu konuda çalışma yapacağız. Adada bir aydınlatma yapıldı. Işıklandırma adanın ön tarafına yapıldığı için kuşların doğal ortamı bozulmadı. Orada ayrıca kazı yapıldı. Kazılarda 72 adet iskelete ve önemli bulgulara rastlandı.   UÇAK KAFE :   3-4 ay içerisinde gelecek. Özel idarenin karşısındaki dolgu alanında 3 dönüm alana 345 kişilik bir boing uçağı konuşlandırarak Türkiye’de ilk kez bir uçak kafe örneği halkımızın hizmetine sunacağız. Buda bir farklılık olacak. Vatandaşımız için değişik bir ortam ve güzellik olacak. İnsanların uçak sevgisini arttıracaktır.   GİRESUNSPOR:   Giresunspor hakemlerin gazabına uğramış bir takım. Giresunspor yönetimini son derece başarılı buluyorum. Takımın başarısı için canla başla mücadele ediyorlar. Bizde başkanımızı ve yönetim kurulunu yalnız bırakmıyoruz. Her zaman yanlarındayız. İnşallah el birliğiyle seneye takımı 1. Lige çıkaracağız.   Şenyurt programda ayrıca,  Vali Şahin’in en sevdiği Giresun Türküsü olan “Eşrefim” türküsü ile sevdiği “Yangın olur ben yangına gideriz” şarkısını dinletti.

Validen Almanya Ziyareti Değerlendirmesi
Almanya ziyaretiyle ilgili görüşlerini açıklayan Vali Dursun Ali Şahin, ziyaretin hemşerilerimizle kaynaşmak ve ayrıca Alman işadamlarıyla temaslarda bulunmak amacıyla, düzenlendiğini belirterek, “Önümüzdeki günlerde bunun yankıları gelecek” dedi.   Flash Fm’de sunucunun konuyla ilgili sorusunu cevaplayan Vali Şahin, şunları söyledi:   “Bugüne kadar Giresun günleri adı altında İstanbul’da Feshane günleri yapılıyordu. Bu 6 kez yapıldı. Her yıl biraz daha görkemli.. Giresun’un tanıtımı, Giresunluların oradaki kişilerle bir buluşma merkeziydi. Aslında benim düşüncem Giresunluların Essen kentinde, Waltrop da, Recklinhausen kentlerinde 40-50 bin civarında hemşerimiz olduğu ifade edildi. Dedim ki tanıtımı bide orda yapalım. Oradaki kişilerde gelsin görsün, her şeyleriyle hemhal olsun. 5 ay öncede gidecektik, gidemedik. Bir engel oldu. Bu sefer gidelim dedik. İyi bir buluşma oldu. İnsanları bir araya getirmek, bir arada buluşturmak. İnsanların güzellikte, iyilikte birleşmesi kadar doğal bir şey var mı.   İnsanların gönlünü fethetmek en güzel olaydır. İnsanların gönlü her şeyin önünde gelir.  Gittik oraya hemşerilerimizle buluştuk. İşadamlarımızla buluştuk. Onlarla iş yaptık. Alman iş adamıyla da görüştük. Önümüzdeki günlerde bunun da yankıları gelecek. Burada iş imkanı kurmak için gittik. Biz oraya eğlenmeye gitmedik, iş yapmaya gittik. Bunu tartışmak, bunun için zaman öldürmek zaman israfından başka bir şey değildir.”

Sayfayı Yazdır
Print Friendly / PDF
Sosyal Paylaşım
Google
Etiketler :
İsim Soyisim :
E-Mail :
UYARI : Küfür, hakaret, rencide edici cümleler veya imalar, inançlara saldırı içeren, imla kuralları ile yazılmamış, Türkçe karakter kullanılmayan ve tamamı büyük harflerle yazılmış yorumlar onaylanmamaktadır. Ayrıca suç teşkil edecek hakaret içerikli yorumlar hakkında muhatapları tarafından dava açılabilmektedir.
Uyarı
Son Yorumlar
Deftere Yaz
Ziyaretçi Defteri
Düşünce ve Önerilerinizi bizimle paylaşın.
1. LİG PUAN DURUMU
Foother
SOSYAL MEDYA
Facebook Twitter RSS Sitemap
"Aydındere Haber Giresun Haber Karadeniz Haber | https://aydindere.com/"   Tum Hakları Saklıdır. © 2023 - 2024
Her hakkı saklıdır. Aydindere.com kaynak gösterilmeden alıntı yapılamaz. Haberlere yazılan yorumlardan kullanıcılar, köşe yazılarından ise yazarları sorumludur. Copyright © 2009 Sosyal Medya Uzmanı Gazeteler sanalbasin.com üyesidir