Aydındere Haber Giresun Haber Karadeniz Haber

Büyüt
Küçült
Başkan, Kahvaltıda Esnaflarla
Ballıca Mahallesi esnaflarıyla bir araya gelerek kahvaltı yapan ve mahalle ile ilgili sıkıntıları dinleyen Belediye Başkanı Av.Kadir Aydın, mesaisine ve hizmetlerine yine sabah erken saatlerde başlayarak, bu sefer de otogar esnafı ile kahvaltıda buluştu.

Başkan Aydın, Kahvaltıda Esnaflarla Buluştu

Ballıca Mahallesi esnaflarıyla bir araya gelerek kahvaltı yapan ve mahalle ile ilgili sıkıntıları dinleyen Belediye Başkanı Av.Kadir Aydın, mesaisine ve hizmetlerine yine sabah erken saatlerde başlayarak, bu sefer de otogar esnafı ile kahvaltıda buluştu.

Otogardaki esnaf ve vatandaşlardan yoğun ilgi gören Aydın, yurdun dört bir yanından ilçemize gelen, seyahate hazırlanan vatandaşlarla sohbet etti. Otobüs terminalinde vatandaşlara hizmet veren yazıhaneleri, çay ocaklarını ve büfeleri de tek tek gezen ve esnafa hayırlı işler dileyen Başkan Aydın, ziyaret ettiği otogar esnafının ve işletmecilerin sıkıntılarını da dinleyerek, dilek ve önerilerini aldı.

Sorunları ve talepleri tek tek dinleyen Başkan Aydın, sıkıntı ve eksikliklerin giderilmesi ve gerekli revizyon çalışmaların yapılması için ilgili başkan yardımcısına ve müdürlere talimat verdi.

İlçemizdeki hizmet kalitesinin, yeni yapılan her yatırımla birlikte geliştiğini ve daha güzele ulaşıldığını dile getiren Aydın, “Esnafımızın sorunsuz bir şekilde vatandaşlarımıza hizmet etmesi, ilçemize gelenlerin ise en iyi şekilde otogarda karşılanması, seyahatlerini sorunsuz bir şekilde sürdürmeleri için gerekli çalışmaları yapacağız. Biz halkımızın takdirini kazanmak, şehrimizi daha yaşanabilir ve en iyi noktaya çıkarmak için gayret gösteriyoruz” dedi.

Daha sonra Engelliler Derneğini ziyaret eden Aydın, burada Bulancaklı engellilerle bir  araya gelerek sohbet etti ve dernek başkanı Şener Ergüner’den derneğin yaptığı faaliyetlerle ilgili bilgiler aldı

Başkan Meşalelerle Karşılandı

Belediye Başkanı Av. Kadir Aydın, "Mahalle Bilgilendirme" toplantılarının ikinci oturumunu İsmetpaşa, Bulancak ve İhsaniye mahalle sakinleri ile otogar düğün salonunda yaptı.

Toplantıya vatandaşlar yoğun ilgi gösterdi. Özellikler gençlerin gösterdiği ilgi ve meşaleli karşılamalarıyla toplantı salonuna giren Başkan Aydın, bu zamana kadar yapılan ve devam eden hizmetler ile hazırlıkları tamamlanan ve önümüzdeki günlerde yapımı başlayacak olan projeler hakkında ayrıntılı bilgi verdi.

“Önümüzde 30 Mart 2014 Mahalli İdareler seçimi yapılacaktır. Ülkemizin bir çok yerinde olduğu gibi ilçemizde de yeni bir belediye başkanı seçeceğiz. Hepiniz gibi bende bu ilçede yaşayan bir vatandaşım. Zaman zaman eleştirildik. Bu bir aday tanıtım toplantısı değildir. Bildiğiniz gibi zaten adaylık müracaatımızı yaptık. Belediyemizin çalışmalarıyla ilgili bitakım bilgi kirliliklerinin olduğunu, bitakım bilgi yetersizliklerinin olduğunu görüyoruz. Biz yaptıklarımızı milletimize anlatmadıkça başkaları bizim yapmadıklarımızı konuşmaya başladı.  9 buçuk yılı aşkın bir süredir Belediye Başkanlığı yapıyorum. Her şeyden önce şunun bilinmesini istiyoruz, biz oturduğumuz koltukları kendi malımız, kendi değerimiz, ismimiz ve şanımızı yücelten yerler olarak görmüyoruz. Biz oturduğumuz koltukları milletimizin bize hizmet etsinler diye bize emanet olarak verdiği yerler olarak görüyoruz. Asıl sahibi milletimizdir diyen Başkan Aydın, yapmış olduğu konuşmasında özetle; “ Yaptığımız çalışmaları vatandaşlarımıza anlatarak, eleştirilere cevap vererek açık yüreklilikle konuşacağımız, paylaşacağımız, diyalog kurabileceğiz bir ortam olması için mahalle toplantısı düzenledik. İlçemizde birçok şeyleri hayata geçirdik birçoğunu da hayata geçirmek üzere ihalelerini yaptık ve inşaatları başladı. 1974 den beri konuşulan Organize Sanayi Bölgesi çabalarımızla bizim zamanımızda kararı kesinleşti, Üniversiteyi açtık, Bölgenin en büyük ve en modern hastanelerinden bir tanesi yapılıyor, Yeni bir Hükümet konağı yapılıyor, Şehir içinde bulunan 5 tane derenin ıslah çalışması yapılıyor, İçme suyu ve altyapı projesi başladı, Sahilde 110 .000 m2 yeşil alan oluşturarak 5 binin üzerinde fidan diktik, Sokak iftarları ile 30.000 kişiye iftar yemeği verdik. 400 çocuğumuzu Yaz Spor Okulları ile kötü alışkanlıklardan uzak kalmasını sağlıyoruz, 400 kişiyi yeni işyeri açabilmesi için Girişimcilik Sertifikası sahibi yaptık, Okullarımızda çocuklarımıza 10.000 tane Diş fırçası ve diş macunu dağıttık. Bunun yanı sıra su projesinin gecikmesinden dolayı geciken bazı projelerimiz oldu. Su projesine bağlı olarak üst yapı projelerimiz biraz gecikti. Ana arterleri sıcak asfaltla kaplamayı planlıyoruz. Bir kısmını 30 Marta kadar yapıp tamamlayacağız. Karadeniz Bölgesinin en büyük temelini atarak Kültür Merkezi ve Pazar yeri Projesini hayata geçiriyoruz. Hamam projesini hayata geçiriyoruz, İnsanlarımızın ihtiyaçlarını ortadan kaldırmak için Bulancak’a modern bir mezbahane kazandırıyoruz”

Bulancak’a yapılacak olan projeler hakkında mahallelerinde bilgi almaktan büyük memnuniyet duyan vatandaşlar özellikle büyük projeler olan Kültür Merkezi ve Kapalı Pazar yeri, Su ve Altyapı Projesi ile Yeni Belediye Binası projelerine büyük ilgi gösterdi.

Toplantıda mahalle sakinlerinin sorunlarını ve taleplerini de yerinde dinleyen Başkan Aydın, “Vatandaşların bir başka mahallede neler yapıldığından haberi olmayabiliyor. Yaptığımız işleri halkımıza anlatmayı istiyoruz ve bu amaçla bu toplantıları düzenliyor, yapılacak çalışmalar hakkında da bilgi veriyoruz. Ayrıca vatandaşlarımızın da görüşlerini alarak daha iyi işler yapmak istiyoruz” dedi.

Toplantıda Belediye Başkanı Av. Kadir Aydın’a Belediye Başkan Yardımcısı Niyazi Karaibrahim, Belediye Meclis Üyeleri Esat Sakallıoğlu, Ahmet Cürgül, Hamdi Alparslan, Orhan Güngör, Tuncer Korkmaz, Ahmet Erdem ve Veysel Memiş eşlik ettiler. Ayrıca AK Parti İlçe Ana kademe, Kadın Kolları ve Gençlik Kolları Yönetim Kurulu Üyeleri, İl Genel Meclis Üyeleri Cumhur Karahasan, Abdüsselam Çağırıcı ve Süleyman Özkaya, Mahalle Muhtarları ve çok sayıda mahalleli katıldı.

Sayfayı Yazdır
Print Friendly / PDF
Sosyal Paylaşım
Google
Etiketler :
İsim Soyisim :
E-Mail :
UYARI : Küfür, hakaret, rencide edici cümleler veya imalar, inançlara saldırı içeren, imla kuralları ile yazılmamış, Türkçe karakter kullanılmayan ve tamamı büyük harflerle yazılmış yorumlar onaylanmamaktadır. Ayrıca suç teşkil edecek hakaret içerikli yorumlar hakkında muhatapları tarafından dava açılabilmektedir.
Uyarı
Son Yorumlar
Deftere Yaz
Ziyaretçi Defteri
Düşünce ve Önerilerinizi bizimle paylaşın.
1. LİG PUAN DURUMU
Foother
SOSYAL MEDYA
Facebook Twitter RSS Sitemap
"Aydındere Haber Giresun Haber Karadeniz Haber | https://aydindere.com/"   Tum Hakları Saklıdır. © 2023 - 2024
Her hakkı saklıdır. Aydindere.com kaynak gösterilmeden alıntı yapılamaz. Haberlere yazılan yorumlardan kullanıcılar, köşe yazılarından ise yazarları sorumludur. Copyright © 2009 Sosyal Medya Uzmanı Gazeteler sanalbasin.com üyesidir